La pàgina més complerta de l'educació

viernes, 25 de diciembre de 2009

Reflexió final del Mòdul 1: Comunicació oral, escrita i digital i Gestió de la informació i TIC

Ja s’acava aquet cuatrimestre el modul 1 m’ha costat bastant ,primerament Dir. que jo hi l’informatica no som mol bons amics encara que gracies aquet modul he apres una mica mes pero encara tinc que progresar mes i dedicar-li mes temps i tindre molta paciencia perque no la tinc i aixo m’ha implicat a perdre molt temps en el bloc encara que no hu sembli se que em queda molt per apendre i posar-me molt les piles amb els temes informatics ja que es la eina del nostre futur.

1 comentario:

  1. hola, el tema informàtica és una mica complicat, t'has de passar moltes hores davant la pantalla per aprendre. abraçada

    ResponderEliminar