La pàgina més complerta de l'educació

miércoles, 11 de noviembre de 2009

BILY ELIOT

Ahir dimarts 10 de novembre a seminari varem veure la pel.licula de bili eliot, jo ja la havia vist un parell de vegades.



Es una pelicula que m'agrada bastant tota en conjunt , l'argument, la imatge ,la banda sonora .La banda sonora m'agrada molt i si m'hauria de quedar amb una imatge de la pel.licula em quedaria amb la que el nen es posa a ballar davant del seu pare a partir d'aqui el pare sa adona que el futur del seu fill esta en el ball.

Els personatges
Billy. En ell, i a través del seu viatge iniciàtic, es personifiquen els objectius de la pel·lícula: superació d’estereotips i construcció d’un heroi que, gràcies a la força de voluntat i la il·lusió, s’allunya dels paràmetres tradicionals.
Pare. D’una banda, personifica la crisi social del moment, i de l’altra és qui fa l’exercici de superació de tots els prejudicis sexistes.

Germà. Representa la rebel·lió adolescent. Prejudicis de classe: creu que el ballet és una activitat de classe mitjana i no de classe treballadora.
Michael. Amic d’en Billy, és un personatge que no té cap mena de prejudici, i viu la seva opció sexual d’una manera natural i sense donar explicacions

Sra. Wilkinson. És el personatge més natural i més valent de la pel·lícula. Encara que el seu entorn familiar no sigui un dels més exemplars, és realment el motor de tots els canvis i processos d’aprenentatge dels altres personatges.

No hay comentarios:

Publicar un comentario